Hagsätra with Malin

Hej allihopa, förlåt för en dålig uppdatering men har varit Malin hela helgen, så har kunnat vara inne på datan. Men jag lovar och ändra på det. Just nu är vi i Hagsätra, hos Malins kompisar vi ska snart hem till mig. Kan berätta min helg, åkte till Malin i fredags sov kvar och sen på lördan vakna vi fixa oss och drog till stan, där vi träffa Felicia, Nathalie, Josephine, och Josefin. Vi gick runt och kolla, käka sen drog vi på bio och såg Scream 4 skit bra film, rekomenderas verkligen. Men iallafall sen åkte vi hem till mig, Malin sov kvar och sen vi kolla på film & hade mysigt, somna senare på kvällen. Idag har drog vi till Älvsjö och träffa några kompisar sen vi åkte till Heron City. Nu sitter vi hemma hos hennes kompis och tar det lungt, lyssnar på musik. Vi ska snart dra till bussen, så jag hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0