Äntligen hemma

Hej allihopa, kom hem för några timmar sen, ligger ombädad i sängen helt frusen och kall. Som sakt har jag inte hunnit skriva något, och sen har jag inte haft tillgång till en data eftersom jag varit mest ute..

Igår börja kvällen bra men sluta i panik, allt börja med att jag drog till Trångsund och träffa Malin & Mathilda. Dom skulle följa med mig till Huddinge Sjukhus, okej det är kanske lättare för er och förstå om jag berättar var som har hänt, i Torsdags satt jag och två kompisar på tåget påväg hem till mig. Jag satt och drack en energidricka, helt plötsligt kände jag att något fastna i halsen, kolla på burken då var själva öppnaren borta, vi hoppa av, jag kunde knappt andas, jag fick ingen luft..

Jag hade svalt kapsylen, och så hade den skärt upp lite i halsen. Och den gjorde så att jag spotta & spydde blod. Senare på kvällen hade jag svårt och svälja, käka osv. Men det gick ändå bra. På natten vakna jag flera gånger att jag hade ont och att jag knappt fick någon luft.. På morgonen vaknade jag hade ont i luftrören och kunde knappt prata, så jag åkte in till Huddinge Sjukhus, men dom kunde inte göra något. För dom hade inte dom maskinerna till de dom skulle göra och dom läkarna fanns inte där, så dom sa att jag skulle till Karolinska i Solna men jag pallade inte åka dit, så vi åkte hem till Malin var ute, käka och sen la jag mig i soffan. Efter de kommer jag inte ihåg någon mer en att Mathilda & Malin stog och skrek. Dom hittade mig medvetslös i Malins rum, dom ringde ambulans och jag fick åka in. Jag fick rönktgas och tamassa prover, sen klockan fyra på morgonen vaknade jag och mådde bättre, så jag fick åka hem.

Ikväll kommer gäster, & då ska vi äta middag och ha de mys! Juste, fick smink, ett stort påskägg, en sten "finns här för dig" och en skjorta av Mamma. Skit glad! Nu ska jag bädda ner mig i sängen &  kolla på någon bra film, väntar på att Malin ska ringa, vi hörs sen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0