hos nathalie

hejsan allihopa, sitter hemma hos nathalie med några polare, kom hem för ett tag sen, vi har varit i stan hela dan och kollat runt, just nu sitter jag och pratar med kevin i luren, juste hittade en byxdress på h&m, men jag köpte den aldrig, för jag hade inte tillräckligt med pengar på mig, kanske åker till handen i morgon och köper den. hittade iallafall en döskale - navelpiercing & en smink väska, det var verkligen nöd till en ny för min gamla hade gått sönder och den var alldeles för liten..

ska kanske åka och träffa malin senare, hon skulle kanske sova hos mig, men får se hur det blir. vet inte om jag skriver mer ikväll för jag kommer inte ha någon data, vi ska tydligen vara ute. men om inte malin kommer, så spenderar jag kvällen med alexandra, josefine, josephine, felicia, robin och nathalie. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0