Shopping sugen brud!

Hejsan allihopa kom hem runt 2, käka och städa lite, ska ner till centrum och kollar lite, får se om jag hittar något. Ska till sjukhuset snart igen och kolla min fot, ska operera den för andra gången nu. Har så jävla ont att jag knappt kan gå, inflamationen har bara blivit värre..

Ikväll blir det och ta det lungt, juste mamma köpte kladdkaka och grädde tills big brother, gott! Men vi får se vad som händer, juste syrran skicka några filmer till mig via posten, som jag hade tänk kolla på när jag kommer hem! Men vi hörs om ett tag, hade bye!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja hoppas att du gillar dom. Har själv inte sett dom ännu. Hehe :) Jag får ta och göra det sen...

Hoppas allt är bra med dig syrran?

Älskar dig! Puss

2011-04-14 @ 20:12:54
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Postat av: jackie

Jag har bara sett Easy A , den var sjukt bra! Ja allt är bra med mig,lite trött bara. Är det bättre med dig nu, hörde att du var magsjuk eller ngtliknande.. Älskar dig också puss <3

2011-04-14 @ 21:26:10
URL: http://jackiekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0