tvkväll med mamma

hej allihopa - bad updatering jag vet, men jag har inte pallat, och har knappt haft tid. Ligger i sängen och pratar med kevin just nu, har haft föreläsning halva dan om olika yrken, sen hade vi vanliga lektioner efter lunch, slutade vid 2. Justeja imorgon ska jag sova hos josephine, sen senare på kvällen ska vi träffa felicia, robin och nathalie, vi skulle kanske åka till natha och bada i hennes pool. 

Juste på lördag är det ju valborg, åh har inte planerat något ännu, men jag ska tydligen spendera kvällen med malin & kanske mathilda, sen på söndag ska jag åka och träffa en kompis, får se senare vad som händer. Men nu ska jag sätta mig i soffan tillsammans med mamma och kolla på csi miami, och fixa en varm kopp te. Efter blir det big brother, sen sängen direkt, är trött som fan! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0