Äntligen klar efter 2 timmar!

hej allesammans, vad gör ni? själv har man städat rummet. har dammsugat, skurat, vikt tvätt & gått igenom mina 4 garderober och rensat massa kläder som jag inte vill ha kvar. usch vad jobbigt det var, men det behövdes verkligen. det är inte ofta jag gör sånt, använder knappt hälften just nu. men men. tänkte fixa en kopp te och sätta mig vid tvn ett tag. uppdaterar antingen senare ikväll eller imorgon när jag vaknar, iförsej får jag se om jag hinner de ska in till stan och träffa Sebbe en gamladagis kompis så vi ska dra till ung eller något. ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill ha dina kläder du inte vill ha ! (: <3

2011-08-22 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0