Godnatt folket

Hello de var länge sen. Men har varken haft tid och lust och blogga. Men kan uppdatera snabbt om dagen, vakna ovanligt tidigt idag runt 12 kanske sent för er, men jag brukar vakna runt två-tre. Det måste bli en ändring, vill egentligen inte påminnas om att skolan börjar om två veckor drygt.

Dagen har spenderats in my bed och kollat på film, har börjat få svin ont i ryggen från och till sen skadan i Romme Alpin som hände för ett halvår sen, så har inte orkat göra något. Måste till läkaren och kolla upp de, och skriva ut några starkare tabletter. Juste, ska eventuellt tatuera mig i helgen, en text på insidan på över armen eller i nacken. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra ännu, tips?. Avrundar här ska göra mig en kopp te och kolla på en film, ciao.


with every heartbeat i nacken eller på insidan av armen


mum, Ilove u på axeln eller på insidan av armen


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jaa visst är jag... Hehe ;) Saknar dig här hemma ju!! <3 Puss

2011-08-12 @ 10:42:32
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Postat av: Anonym

with every heartbeat i nacken så som på bilden skulle vara sjukt jävla snyggt!

2011-08-12 @ 19:58:40
Postat av: Rebecca

Vem tatuerar dig? Har velat göra en jätte länge men aldrig fått tag på någon som tatuerar under 18.. Jätte tacksam för svar! :)

2011-08-16 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0