Madeleine Arnbark ♥



hej allihopa! hur mår ni? själv mår jag toppen, ganska ovanligt bra! kom hem för ett tag sen från madeleine, kom bara hem för och hämta kläder och käka nu väntar jag på att hon & hennes låstas mamma ska komma och hämta mig så ska vi till ica och handla tills ikväll, så ska jag sova över dära. sluta tidigt idag vid lunch, så jag och madde drog till pizza house och käka pizza. sen drog vi hem till henne och gjorde våra 4 läxor som vi egentligen skulle göra imorgon eftersom vi är lediga imorgon och "jobbar hemma ist för i skolan" men vi var smarta och göra dom idag hah vi satt med dom i typ 3 timmar.. och vi ska fortsätta sen ikväll med den sista. men jag skriver kanske senare ikväll eller imorgon när jag kommer hem. vi får se vad jag och madde ska hitta på imorgon. men vi höres bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0