Tjena folket!

kom hem för någon timma sen, var på upprop i skolan, och fick lite information om vad som kommer hända i veckan. imorgon ska jag tillbaka och göra ett matte, svenska och engelska test som ska visa vad vi kan och vart vi ligger i ämnerna. så får vi gå hem sen, i nästa vecka ska jag och mamma komma på ett enskilt möte med mina lärare, så ska vi prata om vad jag behöver mer hjälp i osv. sen är jag ledig hela vecka, utom den tiden vi ska på mötet då. så jag börjar den 29 antagligen det får vi reda på imorgon. men det var sjuk kul och träffa min klass.

imorgon ska jag först på testet sen antagligen hem och fixa lite sen åka in till stan och träffa en kompis och kolla på bio, tror det blir source code. såg grymt bra ut, när vi kolla trailern. men vi får se imorgon, jag och sebastian hade tänkt gå & käka någonstans och dra till någon bryga och steka i solen. beror helt på vädret. men nu ska jag dra ner till centrum och försöka hitta hitta en bh och ett par jeans. jag och mamma tänkte gå och ta en fika och snacka ut lite, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0