Bakat bullar med Paulina

Hejsan allihopa, hoppas allt är bra med er, själv mår jag bättre. Sitter här just nu och lyssnar lite på musik, har inte gjort så mycket annat. Jag och syrran har stått och bakat bullar hela dan, puuuh jobbigt. Men nu ska vi alldeles strax käka grillat & göra egna potatisklyfftor. Ikväll vet jag inte riktigt vad som är planerat, men snart kommer Julian & Maud iaf. Morgonens planer är shopping och spela laserdome, eventuellt kanske äta ute eftersom vi åker hem om några dagar.

Måste ringa tatuerarn någon dag och kolla när jag & älsklingen kan tatuera oss, jag ska fylla i min stjärna och älsklingen behövde boka en tid till en tatuering han ska ha på armen. Mamma och jag åker upp till Stockholm igen, antingen på söndag eller måndag, vi har inte bestämt oss ännu. Återkommer om det, nu måste jag hjälpa till med maten. Men jag hör av mig senare, puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0