-

Favoritcafé: Waynes Coffee en favorit.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min byxdress tror jag nog.
Mitt rum kan beskrivas som: Mysigt, lila, och stort!
Mig själv med tre ord: Snäll, mysig och omtänksam.
Jag tränar: Gymmar nu, har gått på innebandy & dans.
Jag ville bli när jag var liten: Polis & frisör.
Nu vill jag bli: Fortfarande frisör.
Humör just nu: Trött och hungrig.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding ejuw!
Hur många kuddar sover du med: Fyra haha (a)
Sparare eller slösare: Haha svårt & svara på..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 en kille och en tjej.
Största svaghet: Blir lätt irriterad och kan lätt bli besviken.
Har du en besatthet? Läppsyl och mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0