Bad update

Hej allesammans vakna nyss, ligger i sängen fortfarande. Ska fixa frukost & städa rummet, kanske ska iväg sen och sova hos felicia, hon skulle iaf ringa mig sen. Lillesyrran drog för ett tag sen, det blev lite tomt utan henne..

Imorn ska klassen till liseberg, i göteborg ♥ Fan vad kul de kommer och bli, längtar som fan! Så ska upp vid 06.00 typ och göra sig orning, och sen dra till stationen där kära klassen ska mötas så ska vi dra in till stan och ta x2000 till göteborg, och vi skulle vara framme runt 12 trorja? och så är vi tillbaka till 24 ungefär då jossis mamma kommer och hämta oss, jag och felicia ska sova över dära, mysigt! Men vi hörs senare, nu ska jag in i en dusch & göra mig orning, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0