Ensam hemma

Hej allihopa! Är allt okej? Själv är jag skit trött. Kom nyss hem ifrån Michelle, jag & Hawzhin drog dit och kollade på någon film och käka lite. Drog där ifrån ganska sent, höll på och somna. Så tog 00.08 bussen. Är faktist ensam hemma, mamma är ute och festar med några kompisar. Idag har jag inte gjort så mycket, jag skulle ha dragit till grönan men det spöregna imorse så stanna hemma. Så jag åkte hem till Hawzhin och gjorde inte så mycket sen drog vi ut ett tag, efter det åkte jag och träffa mamma i centrum, vi skulle köpa några saker och en present till min kusins barn som precis fyllt ett år. Sen åkte jag och träffa Hawzhin igen, så gick vi och hyrde film och gick runt lite. Har inga planer för morgondagen, ska kanske åka och träffa pojkvännen får se hur de blir med det? Nu ska jag fixa mig en varm kopp te och lite käk och så tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på boxen one three hill, bara dööör för den serien. Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0