Meningslös dag

Hej allesammans. Ligger i sängen och kollar på film.
Allt bra? Själv är jag jätte trött & ögonen bara rinner - pollenallergisk.
 Igår var vi på Liseberg, jag gick tillsammans med Dalina, Felicia och Jossan.
Vi åkte den nya Atmos Fear på 146 m höjd, höll på och dö där uppe!
Det tog en minut upp, men det var ingen betydelse neråt på 2-3 sek. 
Vi kom hem skit sent, runt 2 tror jag? Vi somna på en gång, vakna vid 8.

Så skulle man till skolan som vanligt, en helt onödig dag vi satt & kolla på film. 
Vi hade i stort sätt ingenting och göra skolan & vad fan ska vi göra tills på tisda?
Imorn är de bal, vi ska bli upphämtade vid 17 och är hemma t midnatt. 
Men nu ska jag bara ta det lungt, fixa något och käka sen bara lägga mig.
Imorgon ska man till skolan igen - inga lektioner dårå bara städning och de..
Men jag orkar faktiskt inte skriva så mycket mer.. Uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0