Shopping!

Hej allesammans! Kom nyss hem har varit i centrum och shoppa lite.
Fick med mig en hel del, köpte en mascara, isadorapuder, nagelstickers, brun-utan-sol spray & en foundations borste. Köpte jordgubbar och glass tills ikväll.
 
Sitter och fixar mina naglar just nu ska snart ta en dusch och efter duschen tänkte jag lägga en ansiktsmask lukt av jordgubb och hallon ♥ ska snart äta kycklingwok tillsammans med mamma. Vakna sent imorse och åkte till hammarängen i lida där klassen skulle mötas och ha de mysigt tillsammans med våra mentorer. Vi körde lite lekar och delades in i tre grupper och mitt lag van, så fikade vi och sen drog jag vid 12.00. Imorgon har jag skolavslutning, så var och köpte blommor till mina mentorer. Ska kanske till älsklingen efteråt, men jag måste avrunda nu ska käka ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0