äntligen fredag

hej allesammans, har precis ätit lunch med brudarna! jag har inte haft tid och skriva överhuvudtaget, jag har haft fullt upp med skolan & andra saker. jag ska verkligen försöka och skärpa mig.. men det har hänt så mycket på sistone så jag har varken haft tid eller lust..

idag vakna jag runt åtta, drog till skolan, nu sitter jag i spezzen och ska jobba med en svenskauppgift, lyssnar lite på musik. har bara en lektion till sen slutar jag, vet inte om jag ska på engelskan? efter skolan ska jag dra till min älskling, vet inte vad vi ska hitta på ikväll. men jag ska iallafall sova dära. får se vad som händer i morgon, men vi hörs senare, ska på lektion nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0