Illamående och trött..

Hej allihopa, kom nyss hem, ska gå och lägga mig ett tag känner mig inge vidare bra. Sov ju hos felicia igår, träffade brudarna i västerhaninge tillsammans med pontus & stoffe. Vi satt där ett tag och väntade på tåget, så åkte vi hem till felicia och käkade, sen kom dalina senare på kvällen. Vi drog till natha och tog ett kvällsbad, as skönt 21 grader i vattnet. Sen drog vi hem till felicia igen och kollade på film, vi somna sent runt tre. Imorse vaknade runt 10, så gick vi upp och käkade frukost och gick hem till natha och tog ett morgon dopp i hennes pool. Efter badet gick vi hem till felicia en stund, vi satt och prata om allt och ingenting, helt plötsligt blev vi jätte hungriga så vi ringde och beställde pizza medans natha och josephine var och hämta dom, så tog jag en långdusch. Sen gick vi tillbaka till natha och grattade hennes mamma sara grattis, passar på och gratta henne ännu en gång. Sen la vi oss och kollade på någon as bra film, vid halv fyra drog felicia och jossan till sin träning. Jag och natha låg kvar i sängen, vi somna faktiskt ett tag. Sen väckte hon mig runt fem och sa att hon skulle iväg med hennes familj. Så jag åkte hem, har precis försökt och äta lite, känner mig helt förstörd och jätte trött. Så jag tänkte bädda ner mig i soffan tillsammans med mamma och kolla på tvn. Imorgon börjar jag 8.40 längtar verkligen not.. Men vi hörs sen om jag orkar skriva något mer ikväll, väntar på att älsklingen ska ringa puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0