Storasyster Paulina ♥


Jag och min storasyster Paulina har alltid varit dom tajtaste syskorna. Även fast vi bråkar en hel del så har jag aldrig älskat dig inte mindre för det, även om vi hatar varandra för stunden. Så har jag alltid sett upp till dig, speciellt när man var liten så var du min stora idol, jag ville göra precis som dig. Kärlek till dig sis. 

Du har alltid ställt upp under alla år, du är den som alltid funnits dära, även fast vi bor flera mil bort ifrån varan. Och jag hoppas att jag & mamma kan komma ner i sommar och hälsa på, saknar dig och Mattias väldigt mycket. En finare storesyster kan man inte få, vi kan verkligen berätta ALLT för varan. Finner inga ord hur mycket du betyder för mig, jag älskar dig hoppas du förstår det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0