Home again - och snart utgång!

Hejsan allesammans, hur är det? Själv mår man väl okej, lite ont i huvudet bara. Vaknade runt 9, försov mig, duscha och de. Sen drog jag till skolan, kom till andra lektion - hemkunskap jag, isak, och pontus gjorde en skit god thaigryta, sen gjorde dom andra en as god kladdkaka.

Efter skolan följde jenny med mig hem, jag bytte om och fixade mig, vi drog hem till henne käkade, sen drog vi ut och träffa vicki, dilan och hennes kompis. Vi fixa smak till jennys vattenpipa, sätte oss ute och rökte vp, sen gick vi runt. Efter det drog jag hem och träffade nasu, vi drog till nynäs gård och träffade några kompisar, vi gick bara runt, sen var jag och hämta min fjällräven jacka hos en kompis. Runt 11 drog jag hem, och hon till sig. Hon skulle komma hit om ett tag ska gå och möta henne snart. 

Nu blir det och kolla på film, har köpt godis, chips och dricka som vi ska sitta och tjocka i oss till film. Får se vad som händer imorgon, ska träffa victoria ett tag & lämna lite grejer till henne. Sen ska jag kanske träffa min älskling, får se hur det blir men vi höres imorgon, godnatt allihopa puss!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0