Svårt och sova..

Hej allihopa!

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, mamma sitter i köket och pratar med Veronika. Vädret är suuuper, och jag ligger hemma sjuk kul! Vaknade ganska sent idag, men har knappt sovit någonting, har problem med ryggen sen skadan i Romme Alpin, kan knappt gå upp ur sängen ibland. Kan vakna upp mitt i natten och har jätte ont i ländryggen & nacken.

Har sån huvudvärk, & har fortfarande feber, men det har blivit lite bättre iallafall. Hoppas att jag kan gå till skolan imorgon, om jag inte blir sämre under natten. Jag tänker inte göra så mycket mer en att ligga i sängen och ta det lungt idag, kolla på ett gäng filmer och senare ta en lång varm dusch! :)


Kommentarer
Postat av: SABBIES - vardag, shopping, tips

Krya på dig :)



Var gärna med & tävla i min blogg om 3 inbjudningar till Bloggsvar. K R A M

2011-05-24 @ 17:25:00
URL: http://sabbies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0