Soff liggandes

Hej bloggen. 

Hoppas allt är bra med er? Själv ligger man i soffan med 38 graders feber..
Det kom så plötsligt, har känt att jag mått dåligt hela dan.
Så det blir till och ta det lungt hela kvällen, och lägga sig tidigt!
Eftersom jag inte skrivit så mycket om helgen så gör jag det nu:

Fredag:
Gick i skolan som vanligt, åkte hem vid tolv hade en tid hos läkaren, efter det åkte jag till jordbro och träffade några kompisar, och så gick vi hem till Vicki ett tag och snackade en stund. Efter det åkte jag och jenny in till stan och gick runt och kollade lite i affärer, så köpte jag en as snygg byxdress. Sen gick vi och käka på taco bar. Vi hade det jättemysigt, och efter det åkte jag hem och bara tog det lungt. La mig och kolla på film, somnade ganska tidigt.

Lördag: Vakna runt 12, gick upp fixade mig och gick ut och tog en promenad i den sköna värmen. Åkte till Hawzhin runt halv 5 och så gjorde vi orning inför kvällens tjejmiddag. Det var jätte mysigt, vi käka tacos. Efter det kollade vi på The future kind en skräckfilm. Drog hem vid halv 12 kom hem och sätte mig vid datan somnade inte först fyra, kunde inte somna..

Söndag: Vaknade vi 11 gick upp och tog en dusch, sen åkte jag och träffa en kompis. Kom hem och käkade mat, nu ligger jag i soffan och kollar på tvn, det finns inte så mycket mer och göra.. Mår så jävla illa, får se om jag drar till alhagen imorgon med klassen, doktorn ville helst inte att jag skulle gå så mycket ute och helst inte så långt.. Får inte sporta just nu, foten måste bli bra först. Ska försöka och äta något, för jag får inte behålla det.. Sen har jag äckligaste mensvärken, ganska otrevlig information.. Men så ligger de till, men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0