Vem ska vinna big brother?


Sara Jönsson ♥♥♥
- Gillade henne i början men nu börjar hon bli så tyst, och ganska tråkig.
 En väldigt glad och rolig tjej, älskar hennes hesa röst!


Martin Granetoft ♥♥
- En as skön kille, gillar och skämta om saker!
Han börjar också börjar bli jävligt tråkig.. Men väldigt härlig på sitt sätt!
Men jag tror inte att han kommer vinna big brother, jävligt snygg!


Simon Danielsson ♥♥♥♥♥
- Han verkar vara sig själv, en sån snäll & god kille mot alla ♥
 Han ska vinna hela skiten, jag bara älskar honon, hur jävla skön som helst!
Älskar hans norrlänska dialekt, han är så jävla klockren! 


Peter Orrmyr ♥
- Gillade honom i början, men nu börjar han bli den kaxiga typen.
Men konstiga humörsvängnigar & är ganska falsk mot dom andra i huset..
Vill bara att han ska ut nu nu, börjar störa mig enormt på honom..


Christian Lundgren ♥♥♥♥
- En jävligt rolig kille, som gör en på bra humör men ibland väldigt tystlåten.
I början märkte man knappt av honom, vilket var ganska tråkigt..
Undra hur han kommer klara sig nu när inte gurkan är dära, vilket var hans bv. 
Jag vill att antingen Christian eller Simon ska vinna bb, punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0