Ett måste..

Sårat någon? - Yes..
Bråkat med en vän?Ja
Träffat nya människor? - Många
Pussat en främling? - Haha ja
Tagit droger?Nej verkligen inte.
Haft en sommarflört?Nja, pojkvän mer.
Gråtit? - Många gånger
Skrattat tills du kissat på dig?Haha nej
Tältat?När jag var liten
Varit vaken en hel natt? – Yes
Solat? - Haha jaa!
Badat? - Mycket i sommar
Gjort dig riktigt illa? – Ja.. senast i romme
Gjort några nya piercingar/tatueringar? - Yees
Läst en bok?Ah faktiskt.
Skickat fel sms med flit? - Hahaha har hänt
Suttit vid datorn en hel natt?Ja det är klart
Solat naken? – Inte helt
Fått utegångsförbud?Nej tror inte det
Sagt ”jag älskar dig” och menat det?Ja.
sagt ”jag älskar dig” och inte menat det?Nej
Varit i slagsmål? - Ja haha
Pussat någon utav samma kön? – Yes
Sjungit högt uppe på ett berg? – Neje 
Kysst någon du inte borde? - Kan man säga
Tappat rösten?Aa några gånger
Varit på festival? - Nej
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? - Ja haha
Varit utomlands? - Nop inte nu i sommar
Gjort ett bra köp? - Yes, senast igår
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - hm.. ja
Vad kommer du sakna mest? – Ingen aning 
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Japp!

Kommentarer
Postat av: Jenny Nygren

hej fina du! Kul att du vart inne lite på min blogg :D



Jag måste säga att "with every heartbeat" är sjukt fin text. För den texten kan stå för så otroligt mycket.



Jag har ju "you are the light that's leading me" det kan också stå för mycket, men i mitt fall så står det just för Gud. Kram!

2011-09-22 @ 15:04:15
URL: http://jennynygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0