Hemma nu..

Helu, hem för ungefär en timma sen. Sov hos Tanja inatt, kan berätta om helgen snabbt, ifredags var jag i skolan som vanligt, efter det åkte jag hem och packa, möte Kevin och tog bussen till min kusin. Så sov jag över dära, på kvällen hade vi film kväll vi kolla på fast 5 den var grym! Och så snacka vi lite, ilördag vaknade vi ganska sent, så gjorde jag mig orning, käkade och åkte till Tallkrogen för och träffa Tanja, Mikke, Hannes och Jimmy, vi skulle in till stan och träffa några kompisar. Så vi kom hem sent i natt, vakna runt 1 idag, fixade mig, käkade och drog till tunnelbanan, nu är jag äntligen hemma, ligger däckad i soffan och kollar på film, nu ska jag käka så jag hör av mig senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0