Nu är man 16 barre då!

heeelluu har inte haft tid och bloggat, sorry. men i fredags fyllde jag år och då har jag varken haft tid eller lust att sitta vid datan. men nu är jag tillbaka såklart, nu är man 16 barre då.. kan berätta lite om helgen. ifredags gick jag i skolan som vanligt haha madde och melike sjöng för mig i matsalen skit pinsamt, sen gick jag hem duscha och fixa mig, så kom lite folk, och mamma hade tydligen dilat med vicki & dilan att dom skulle komma och överraska mig.. precis när jag skulle gå så kom dom.. fyfan vad glad jag blev! har inte träffat henne på skit länge. men så gick vi ut och träffa albin filip och filipe, så drog vi till pizzan för filip skulle käka. sen gick vi hem till albin satt och lyssna på musik och hade kul. somna ganska sent. ilördags vakna jag och albin skiiit tidigt. mådde fan skit illa, åkte hem och la mig. somna direkt. idag vakna jag vid åtta, skit pigg, sen somna jag om och vakna en timme senare, just nu sitter jag bara vid datan och lyssnar lite på musik. har ingen jävla aning vad jag ska hitta på idag men jag funderar på att åka till syrran om ett tag. imorgon börjar jag runt 10 som vanligt. vi kan väl höras sen tänkte ta en dusch, fixa mig och käka frukost, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0