New

hello kom hem från centrum för ett tag sen, har varit & shoppat..
hitta ett söt linne, 2 magtröjor, och tre par underkläder, så nöööjd.
juste! färga håret igår, måste färga en gång till ikväll! 
det blev bara mörkare på topparna och inte i botten..
trodde att det skulle bli bättre denna gång menaja (heh)

just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker få hit Madde!
får se vad som händer imorgon, ska till skolan som vanligt.
men ska kanske till min syster sen efter, får se hur det blir!
ska hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen och ta det lungt. 
måste åka hemifrån runt halv åtta imorn.. usch! hörs imorgon, puss!

BILDER PÅ DET JAG KÖPTE:


en sött linne & två magtröjor

lite underkläder, fick vita bhn fick jag av Annika, den rosa I like ♥

och så hårfärgen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0