Mina tattoos!

Fick en fråga vad jag har för tatueringar:

stjärnan jag har på axeln står för min moster som gick bort för 9 år sedan
hon var min idol, någon som alltid tog hand om mig, och fanns i alla lägen ♥
och jag har alltid önskat att göra något för henne, saknar henne så fruktansvärt.
det var min första tatuering, & den gjordes sommaren 2010 den 11 juli.

tatueringen "with every heartbeat" tänkte jag göra fast på vänster överarm. 
den tänkte jag göra för att den betyder väldigt mycket för mig, både nu och förr.
det är också en låt som Robyn gjort, som jag alltid lyssna på när jag var mindre.
och den ska sitta på min vänstra inrearm, för att jag vill ha den mot hjärtat.

den senaste är min svanktatuering, som står för mor, familj & kärlek.
varför jag gjorde den med kinatecken, var för att jag tyckte det var snyggt
& att den symboliserar dom tre viktigaste sakerna i mitt liv.
mamma, betyder allt för mig, och min familj & kärleken till dom! 
den gjorde vintern 2010 den 21 december ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej, tack så mycket! :) Är inte så bra, men kan göra en enkel header lite snabbt. Maila mig [email protected]



Maila bilden/bilderna du vill ha :) Något speciellt typsnitt du vill ha i headern? om det ska stå nåt?



Vilket typsnitt vill du ha i rubriken o inläggen då? :) puss

2012-01-20 @ 18:36:55
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0