Right now

Tjenare! Har legat i sängen hela dagen, är fortfarande sjuk. Har feber och har spytt inatt ejuuw* Men iallafall jag tänkte söka extrajobb, och det var min mammas kompis Izabella som rekomenderade att jobba på Skärgårdshotellet i Nynäshamn för dom söker tydligen personal där, och då skulle jag jobba som servitris och fixa i köket, så jag håller på med ett cv eller ska börja på det. Ska eventuellt söka jobb inom kommunen i sommar också men nu hade jag tänkt att söka extra jobb efter skolan och på helgerna. Jag ska ju gå hotell, resturang & livsmedelsprogramet, men jag går ju ett extra år så jag kommer inte börja där först i höst. Tänkte inte skriva så mycket mer. Så jag höra av mig sen ikväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium kommer du välja när du ska börja resturang och livsmedel?

2012-01-23 @ 22:30:00
Postat av: jackie

nynäshamns gymnasium :)

2012-01-23 @ 23:26:08
URL: http://jackiekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0