Pluggar..

Tjenare! Vaknade 9 imorse, försov mig nästan. Skolan gick ganska bra, fast jag hatar onsdagar för det är en av mina längsta dagar. Juste, idag gick jag & madde till syvläraren och valde gymansium och en inriktning. Jag valde resturang och livsmedel, på Nynäshamns gymansium, Fredrika Bremer i Haninge och hotell och resturangskolan i Globen. Efter skolan åkte jag och madeleine hem till mig och käka sen satt vi bara och snacka lite. Hon åkte för ett tag sen, så nu hade jag tänkt plugga lite och sen ta en dusch.

Vad jag gör? Ehm.. sitter i sängen och lyssnar på musik och samtidigt så försöker jag plugga. Ni då? Åhmen juste.. vi har ju öppethus imorgon i skolan men jag är ledig på fredag! YEEEI!  & på lördag har jag och min pojkvän varit tillsammans i tre månader. känns som om det vore längre. Men då hade vi tänkte äta ute och gå på bio, åh mysigt och jag längtar♥ Men nu måste jag fortsätta plugga. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0