Älsklingens träning

Ligger i sängen, och kollar på big brother. Min dag har varit helt ok. Vakna vid nio och tog tjugo i tio bussen till skolan och så fick jag ett nytt schema, schemat var rätt skönt, utan att jag har två timmars rast på torsdagar. Sluta vid ett, så mötte älsklingen upp mig i centrum och så gick vi och åt på Subway, efter det gick vi till Konsum och handla lite gott tills ikväll, om ett tag ska jag följa med och titta på älsklingens träning, sen vet jag inte vad som händer senare ikväll. Jag och Mattias ska väl bara ta det lungt och kolla på någon film. Vi hörs. Puss!  


Kommentarer
Postat av: Sissi

gott :)

2012-05-13 @ 12:55:38
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0